Wij zijn gepassioneerd om jou verder te helpen te ontwikkelen op fysiek, geestelijk en emotioneel gebied.

Wij doen dat met Ashtanga Yoga, Yin Yoga en MindBodyFlow (elementen van Yoga, Pilates, Tái-Chi en meditatie).

 

De Studio’s zijn gesloten van 21 december 2019 tot en met 5 januari 2020 en ook op alle reguliere nationale feestdagen.

De zomerperiode is in overleg met de deelnemers in Studio Willemstad en Oud-Beijerland.             

                                                                 ​

Studio adressen: 2e Pijnackerstraat 13  3035 GH Rotterdam - Noord # Fruitlaan 6-8 3072 WK Rotterdam - Zuid # 

Zinkweg 222 3262 BH Oud Beijerland # Grimhoek 15 4797AJ Willemstad #

©2019 by Move Along Studio

wat

nuweer?

Het gaat er toch van komen.

Katendrecht!!! Vrijdag 12 oktober 10:00 starten we met een pilot. Bij voldoende belangstelling gaan we met de groep het lesrooster samenstellen.

Heb je al een tijdje behoefte aan een pittige yoga les? Zit je al een tijd te wachten dat je de brug niet over hoeft voor meer power op de mat? Zit je al een tijd te wachten op die yogales met muziek? Help dan alsjeblief mee door ons bericht te delen en meld je hier aan.

http://www.movealongstudio.nl/katendrecht-proefles.html

We hebben er zin in!

Wij zijn ook Katendrecht

Deze houding is erop gericht om onnodige spanning
weg te nemen in plaats van kracht op te bouwen. Natuurlijk krijg je een klein beetje buikspier toning en versterk
je de wervelkolom.
 
Je buikspieren
Compass Pose is niet echt "core werk", maar als je de transversus abdmoninus in de houding betrekt, creëer je meer stabiliteit die de algehele pose ondersteunt en verbetert. Om de  transversus abdmoninus als sleutelspier te gebruiken, trek je je navel in  naar je ruggengraat en til je deze vanuit het midden als een rits omhoog.

WELKE SPIEREN VERSTERKT COMPASS POSE?

Urdhva Mukha Svanasana ofwel Upward Facing Dog is een asana lees houding, die de hele voorzijde van het lichaam oprekt en verlengt. Het is een goede asana om meer souplesse in de wervelkolom te creëren, te behouden en de algehele houding te verbeteren. Lees verder voor hoe uit te voeren en de voordelen.

Urdhva Mukha Svanasana

Title Goes Here

I’m a paragraph. Double click

me or click Edit Text. It's easy  to make it your own.

Title Goes Here

I’m a paragraph. Double click

me or click Edit Text. It's easy  to make it your own.