Wij zijn gepassioneerd om jou verder te helpen te ontwikkelen op fysiek, geestelijk en emotioneel gebied.

Wij doen dat met Ashtanga Yoga, Yin Yoga en MindBodyFlow (elementen van Yoga, Pilates, Tái-Chi en meditatie).

 

De Studio’s zijn gesloten van 21 december 2019 tot en met 5 januari 2020 en ook op alle reguliere nationale feestdagen.

De zomerperiode is in overleg met de deelnemers in Studio Willemstad en Oud-Beijerland.             

                                                                 ​

Studio adressen: 2e Pijnackerstraat 13  3035 GH Rotterdam - Noord # Fruitlaan 6-8 3072 WK Rotterdam - Zuid # 

Zinkweg 222 3262 BH Oud Beijerland # Grimhoek 15 4797AJ Willemstad #

©2019 by Move Along Studio

Hoe doe je...

Samanasana

Het lijkt eenvoudig, maar ......

  1. Deze pose vereist concentratie, balans en stabiliteit.

  2. Klem beide benen samen en rol naar je linker- of rechter zij

  3. Til je heup op en kom zodat je op je onderste  arm kunt gaan liggen

  4. Strek je wervelkolom en vermijd de verleiding om je  rug of schouders te buigen

  5. Trek je onderste buikspieren in naar binnen, span binnenkant benen en de billen aan

  6. Draai met je neus  richting plafon, achterkant schedel raakt de mat

  7. Strek de vrije arm naar boven als je rustig ligt

  8. Focus op de vingers van de opgeheven arm

  9. Tel vijf ademhalingen terwijl je de pose vasthoudt

  10. Herhaal aan de andere kant